Foro del Club Veral
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Peoo que pasa

3 participantes

Ir abajo

Peoo que pasa Empty Peoo que pasa

Mensaje  Alberto Jue Sep 03, 2009 1:43 pm

aquí la gente no hace nada o que....sois una pandilla de aburridos....queremos ver lo que haceis...somos muy curiosos....
Alberto
Alberto
lagarta

Cantidad de envíos : 26
Fecha de inscripción : 19/08/2009
Edad : 51
Localización : Lugo

Volver arriba Ir abajo

Peoo que pasa Empty te ha tocao orientarme,por favor

Mensaje  kanava Sáb Ene 29, 2011 6:41 pm

Alberto escribió:aquí la gente no hace nada o que....sois una pandilla de aburridos....queremos ver lo que haceis...somos muy curiosos....
me gustaría conocer vuestro club y conocer algo más de la escalada, bueno, non coñezo nada. ¿a quen e a onde me dirixo?
kanava
kanava
lagartijilla

Cantidad de envíos : 3
Fecha de inscripción : 29/01/2011
Edad : 45
Localización : lugo

Volver arriba Ir abajo

Peoo que pasa Empty Re: Peoo que pasa

Mensaje  prpmatelo13 Sáb Ene 29, 2011 7:30 pm

Benvid@ kanava.
O mellor que podes facer e contactar con "el musul" e él che explica todo. (o que pasa e que seguro que anda liadillo e igual tarda uns dias en responderche).
De todas maneiras na paxina do clubveral tes toda a informacion para facerte socio.
O rocodromo está na parte de abaixo do palomar. A entrada está xusto enfrente a entrada de Carrefour, si te fixas verás un cartel de "O veral".
E moi probable que este cerrado pero creo que os martes e os xoves sobre as 8 suele haber alguen.
Eu podo avisarte algun día que me pase por ali e asi poidas escalar pero estes días vou andar liado que teño exames.
De todas formas se alguen se pasa a algun horario determinado que poña as horas no foro e asi esta xente poida escalar tamén.

Un saudo alien
prpmatelo13
prpmatelo13
lagarta

Cantidad de envíos : 36
Fecha de inscripción : 28/11/2009
Edad : 37
Localización : Lugo/Santiago

Volver arriba Ir abajo

Peoo que pasa Empty graciñas

Mensaje  kanava Sáb Ene 29, 2011 7:47 pm

prpmatelo13 escribió:Benvid@ kanava.
O mellor que podes facer e contactar con "el musul" e él che explica todo. (o que pasa e que seguro que anda liadillo e igual tarda uns dias en responderche).
De todas maneiras na paxina do clubveral tes toda a informacion para facerte socio.
O rocodromo está na parte de abaixo do palomar. A entrada está xusto enfrente a entrada de Carrefour, si te fixas verás un cartel de "O veral".
E moi probable que este cerrado pero creo que os martes e os xoves sobre as 8 suele haber alguen.
Eu podo avisarte algun día que me pase por ali e asi poidas escalar pero estes días vou andar liado que teño exames.
De todas formas se alguen se pasa a algun horario determinado que poña as horas no foro e asi esta xente poida escalar tamén.

Un saudo alien
moitas grazas, xa miro de poñerme en contacto co musul e máis de pasar polo palomar, xa nos veremos flower
kanava
kanava
lagartijilla

Cantidad de envíos : 3
Fecha de inscripción : 29/01/2011
Edad : 45
Localización : lugo

Volver arriba Ir abajo

Peoo que pasa Empty Re: Peoo que pasa

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.