EL RINCON POLÉMICO, PESCADORES EN LAS VIAS

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Escrotos ceibes e mozas en taparrabos

Mensaje  Fouler el Vie Abr 16, 2010 1:25 am

Nesto da escalada, coma na vida, o importante é gozar. Se andar rozando o escroto contra as pedras dera pracer eu sería o primeiro namorado da proposta de Fran, a verdade é que nunca probei, talvez un día destes… tesme que dar uns cursos Fran!! E se falamos de gozar hai moitas formas, como dixo alguén un día “non ten que ser divertido para que sexa divertido”

Esta polémica mola pero parecese ao sexo, din que o mellor músculo para o sexo é a cabeza: como na escalada; e tamén din que o tamaño non importa (pero minten): pois como na escalada, hai que ter bos popeyes. Os paraboles son unha realidade, e benvida sexa porque eu son algo gay e canto máis perto teño o seguro mellor, ademais Fran ten razón, cada cousa no seu sitio e hoxe a escalada ten diferentes variantes, todas son escalada, con diferentes filosofías e mesmo diferentes formas de práctica, porque senón que me dicides do bloque? Blocar tamén é escalar, e talvez sexa a forma máis radical de escalar porque mistura dificuldade pura con escalada limpa, porén, particularmente é a forma de escalada que menos me motiva, pero é que eu son raro e aínda teño unha concepción da escalada como forma de subir unha montaña.

Reflexionando un pouco teño certa debilidade pola filosofia de escalada limpa de MisterX (parece que estou falando de Felipe González cando o GAL) porque creo que a escalada clásica é a forma máis natural de subir unha parede, aínda que iso era probablemente hai 20-30 anos porque actualmente as liñas naturais están case esgotadas e por iso proliferan cada vez máis as chamadas “vias pracer”, xa vedes.. un novo concepto incluso adherido á escalada clásica, e é por esa razon pola que creo que o Musul deu no cravo: isto ten mudado moito desde que nos crioxenizaron, pode gustarnos ou non pero ningunha forma de escalar é mellor ca outra, que cada quen escolla a súa.. ou que escolla todas porque dalgún xeito se complementan.

Porque se nos pomos a ser radicais entrenar tamén é unha mariconada, nos anos 30 o alpinista francés Pierre Allain entrenaba facendo bloques en Fotainebleau para escalar as paredes alpinas, entón ningún alpinista entrenaba, o seu entrenamento eran días e días de escalada, porén cando Allain e Leininger consiguen facer a norte do Dru, ata entón considerada como imposible polos guías de Chamonix, os alpinistas comezan a considerar que igual o de entrenar non era tanta mariconada. Agora, benditos sexan, temos paneis artificiais para entrenar e podemos facer máis vías, tamén clásicas, moito máis duras e divertidas que hay uns anos.

Se seguimos sendo radicais porque buscamos información sobre a dificuldade dunha via, o material que precisamos, croquis preciso…. O natural non hai tanto era saber que un corredor se chamaba Gaube e era difícil, que unha vía se chamaba Rabadá e máis ou menos ía por esas viras e tiña unha travesia e un rapel na metade, ou que esoutra vía era do Galvez, Picazo, Ravier…. Digo isto porque ata hai moi pouco a única guía (se se pode considerar así) que habia en España era Las 100 mejores ascensiones de los pirineos onde metian cousas no medio como o Naranjo de Bulnes, en fin… que podemos seguir escalando sen toda a información que temos hoxe e entón seremos aínda máis puros, e falando de puros nada de fumar aliñaos que se eres algo cagao se pode considerar doping. Outro dia falamos do doping. Haber para cando o cursiño Fran, estou ansioso. Ah! E reivindico a vara que perto do chan aínda son máis gay, na primeira ou segunda chapa son unha loba zorrona de cu apretao.

Fouler
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Re: EL RINCON POLÉMICO, PESCADORES EN LAS VIAS

Mensaje  mister x el Vie Abr 16, 2010 3:54 pm

Ben, vexo que non comprendedes ou non queredes comprender.
Non é cuestión de si existen varias modalidades de escalada, e se poden convivir entre elas. O que existe é un so medio: as paredes de rocha natural, estas sonvos únicas e non son infinitas. Persoalmente, todos nós podemos respetarnos e convivir uns cos outros, pero no momento en que un, ainda que sexa un só de nós empeza a atentar contra o medio (a parede de rocha) facendo algo irreversible, nela, como por exemplo “equipala” tal coma vos o entendedes (é dicir descolgandovos dende arriba cun taladro, metendo parabolts cada dous metros exactos, tirando pedras, tallando agarres, quitando plantas,…etc… comportandovos, en definitiva, coma os buldozers, en medio da amazonia). En ese intre, dicia, xa fai imposible a convivencia posto que está inutilizando esa parede para outra xente, (ainda que hoxe en día sexamos unha minoría) que temos outro xeito de entendela escalada.
Pero para mín o peor non é só iso. As escolas de escalada deportiva, son, cada día máis unha mezcla de rocódromos e praias. Con un montón de xente berrando, tomando o sol.
A os “escaladores” (si entre comillas haibos que por) deportivos, mezcla entre pisaverdes de cidade e musculitos de praia, semella que vos importa ben pouco o medio en que os movedes.
Se so vos preocupa o grado e todo iso por qué non vos quedades tranquilamente nos vosos rocódromos, durmindo nas vosas cómodas camas, e deixades as montañas tranquilas para os que as saiban apreciar e gostamos de durmir baixo as estrelas.

Contestando o señor fran:
Efectivamente, creo que non coñezo o musul, ¿por suposto cómo vou coñecer se se agocha tras un seudónimo? Pero por suposto non por iso vou deixar de dicirlle o que as súas palabras, contra min dirixidas, me inspiran. E sigo pensando que me gustaría velo, nun quinto de auto protección.
Polo demais, vexo que nun principio me confundín ca túa idade, facíate moito mái xoven, quizáis deberías empezar a plantexarte algunhas cousas, ainda que sexa con algún anos de retraso, nunca é tarde para madurar…

E por último, a todos vos, reafirmarme no que penso: A escalada ten que ter un factor sicoloxico que estades a quitar e un respeto a natureza que non tedes.

mister x
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¡joder y yo sin tiempo para responder!!!

Mensaje  el musul el Vie Abr 16, 2010 4:10 pm

Ahora me tengo que ir, pero en cuanto pueda respondo a todos, y no vayais tan rápido que no me da tiempo a leer todas las chorradas que váis soltando.

A por cierto mister x, sé que estás al otro lado ahora mismo, identifiquese por favor, que el fran ya va diciendo que tú eres yo mismo y hasta ahí podríamos llegar...
Un beso a tod@s.
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El Dr. Musul y Mr. X

Mensaje  Fran el Vie Abr 16, 2010 6:03 pm

Estimado Mr. X:

Sin duda eres un tío simpático, aunque te protejas bajo el sólido seguro de un seudónimo, que, en escalada, sería equivalente a un parabolt de M12 Inox y de doble expansión. Como bien dice Musul, alguno de nosotros ha llegado a pensar que tú eras una creación suya. Una especie de Mr. Hyde creado por el Dr. Musul para meter cizaña, algo a lo que nos tiene tan acostumbrados. Seas quien seas, me resulta de lo más instructivo leer opiniones como las tuyas. Es justo lo que necesitábamos para el foro, que últimamente estaba más muerto que Wolfgang Güllich. Gracias por iluminarnos amigo. Y, por favor, si realmente existes, si no eres el alter ego de una mente perturbada, regístrate. ¡Te queremos como miembro!

En todo caso, ahora, si me permites, quisiera hacerte unas matizaciones:

Veo que pones el grito en el cielo y equiparas el uso del taladro en la roca con la deforestación del Amazonas. Es curioso cómo has cambiado radicalmente tu línea de argumentación, que antes se apoyaba más en el compromiso y la exposición inherentes a la escalada (según tu criterio) y ahora, por arte de birlibirloque, se centra en el ecologismo. Por supuesto la mayoría de nosotros no vemos bien el uso del taladro en cualquier sitio. Evidentemente hay que respetar muchos hábitats y parajes singulares, del mismo modo que hay que respetar en la medida de lo posible el equipamiento de los aperturistas. Pero, no seamos dogmáticos, unas pocas chapas en según qué lugares tampoco hacen tanto daño. Más daño hace el tráfico rodado, e imagino que tú no te acercas a tus queridas montañas a pie salvo el último tramo, claro, que es donde tú te sientes libre y salvaje cual oso cantábrico, cuando en realidad eres un urbanita que compra en el Carrefour, como todos.

Ello me hace sospechar que en realidad lo que a ti te fastidia no es ver tanta chapa, sino que tus razones son más bien otras… No sé, a lo mejor te molesta que escale tanta gente y ya no haya “auténticos” como tú. O quizá te resulte fastidioso ver cómo un crío de 16 años, que apenas sabe hacerse el ocho doble, trepe por donde tú, maestro de los triángulos de fuerzas, en tu vida has podido. A mí tampoco me gustan las aglomeraciones, pero la montaña no es de nadie. Y te aseguro que esos cabrones de chavales…cómo suben los jodíos!! Desde luego es para tirarles de la cuerda y joderles el encadene…je je. Pero, qué le vamos a hacer, la montaña no es ni tuya ni mía. Así que vamos a llevarnos bien.

Y te digo esto porque sigo pensando que hay sitio para todos. No alcanzo a entender qué le molesta a los escaladores clásicos que a alguien le dé por subir por la Gran Bóveda de Rodellar o por la cueva de Santa Linya. ¿Acaso vais tú y tus “friends” a subir por allí?. Venga hombre, si seguro que hasta hace pocos años pensabas que era imposible.

Sin embargo, sí me parece muy acertada tu descripción de las actuales escuelas de escalada deportiva, a las que te refieres como “una mezcla entre rocódromos y playas”. Sin duda, por la precisión con que las defines, se nota que acudes a ellas con cierta frecuencia. Aunque, claro, imagino que sólo vas para mirar, indignarte, criticar, poner el grito en el cielo, pontificar y, si puedes, redimir y convertir con tus sólidos argumentos a algún pecador “musculitos de playa y pisaverde de ciudad”. Porque ya sería de traca que, después de todo lo que has dicho, aún tuvieses el valor de acudir a esos lugares demoníacos a escalar. Tú, alérgico a las chapas, no serías capaz, ¿verdad?

Y, ya para terminar, y para que veas que me tomo muy en serio tus apreciaciones, te diré que sí estoy de acuerdo en una cosa contigo (cosa que, por cierto, nadie aquí había mencionado excepto tú mismo). Me refiero a los tallados. A mí tampoco me gustan, y creo que sólo se justifican en contadísimas ocasiones. Hay que ponerse a la altura de la vía, y no poner la vía a tu altura.

Un abrazo y felices escaladas.
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RESPECTAR A NATUREZA É O MESMO QUE RESPECTAR A HISTORIA DA ESCALADA

Mensaje  Fouler el Sáb Abr 17, 2010 1:50 am

Esta parece a polémica de Ordesa e o taladro, bue…creo que nos imos centrando, como filosofía estou dacordo con todos, agora vou tentar por os pés no chan. Odio os macrosupermercados como odio as escolas masificadas; non piso Rodellar no verán nin farto de viño, pero flipo coas vías de Rodellar nos meses de inverno ou pola semana en outono e primavera, porque gosto de escalar e son rotas excelentes. A realidade é que a masificación da escalada é un producto da deportiva pero eu teño que tragar porque os demais, ainda que me caian fatal, existen, e eu non teño un kalasnikof deses para cargarmos… ademais son pacifista, e se me dera un pronto chungo comezaría polo Congreso. Convivo coas persoas neste mundo, para ben e para mal, e tamén de moitas delas teño recibido as mellores cousas que me teñen pasado, entre elas a liberdade dos cumios.

Outro tema é o uso dos expansivos, neste caso penso que hay que seguir a historia de equipamento do lugar, na Pedriza, Cabrera, A Peneda, Galayos… as fendas están limpas e as placas equipadas, despois o equipador decide se os espansivos están cada 3 ou 8 mts, as clasicas da Pedri teñen voos de case 20 mts nalgún caso, pero podes minimizalo algo correndo uns mts pola parede, en Galayos e na Pedriza hai vías nas que se caes podes matarte, ainda que son as menos, persoalmente non gosto desas vías ainda que teño feito algunha e creo que iso ten que quedar explicitado no croquis da rota, como na Pedriza que amais de dificuldade hai grao de exposición; nestas zonas creo que sería un sacrilexio por expansivos nunha fenda que se poida subir con material flotante.

É que pasa cos paraboles hoxe cando se equipa desde embaixo? Pois que tamén hai que respectar a filosofía e a historia da zona. Riglos está inzado deles porque do contrario ninguén subiría case ningunha vía, para subir “La Fiesta…” terias que levar unha rista de clavos inmunda e subir case en artificial, fixádevos na “Carnavalada”, o longo da “raya” debe ter un buril cada 50 cms, logo non sería mellor equipalo con paraboles e subir en libre, pois iso se fixo hai xa uns anos; para que se repetira a “Vía del pajaro” o Chiro e colegas da GC de montaña cambiaron todos os cordinos de pontes de rocha e reequiparon a vía como a deixara o Cobos cando a subira, porque senón é como se abriras de novo a vía, desde entón (hai uns 3-4 anos) a vía repítese de cando en vez. En Ordesa, Montrebei… hai xente abrindo desde embaixo con taladro, só meten onde non se pode equipar doutro xeito e asegúrovos que hai que ter o escroto negro para subir esas vías “parabolizadas”, son vías abertas con máis respecto da rocha do que tiñan os nosos clásicos, ergo: o respecto a natureza convive ben coa escalada, o que deteriora é o consumismo no que vivimos é, concordo, a masificación dalgúns lugares. Personalmente prefiro un parabol que tres clavos oxidados nunha fenda cega, pero iso depende do aperturista e négome a impedirlle a ninguén abrir unha vía, pq hai que curralo moito e non calquera pode. Tamén me nego a decirlle a niguén que non ten ghuevos de subir un 5+ en Galayos pq asegúroche que podes quedar moi sorprendido, e é de mal gusto.

Imos coa deportiva: a escalada é unha realidade que precisa da deportiva para desenvolverse, a deportiva en si mesma é o cerne da escalada actual, sen ela seguiriamos considerando imposible escalar moitas vías en libre e, aínda peor, inzando de seguros fixos as paredes para subir en artifo. Que a deportiva se masificou… non só a deportiva, mirade as normais do Mont Blanc, Cervino, Monte Rosa, Don, Gran Paradiso, ou tamén o Kilimanjaro, Aconcagua... e mesmo algún oitomil coma o Cho Oyu con expedicións comerciais. Personalmente prefiro subir ao M. Blanc polo Pilar Central do Freney ca pola normal… pero iso podemos facelo grazas á deportiva e a todos os praceres “de-por-ti-vos” que esta nos reporta. E non esquezamos que a cara boa da masificación son os “rapaciños” que fan subir o grao e indirectamente fan que nós tamén subamos de grao, pq hai máis zonas, máis grao e máis motivación. Nós somos xogadores de cartas, ainos de tute e de birisca.. e hai algúns cabróns que lle dan ben a todo.
Ben moz@s… o debate está que arde e disto sempre se aprende!!

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Por lo que a mi respecta, gracias...

Mensaje  el musul el Dom Abr 18, 2010 9:35 pm

Querido mister x, tengo que darte las gracias y pedirte perdón, de todo corazón.

En primer lugar has animado este foro durante toda la semana con tus sabias reflexiones que, aunque te hayas apartado bastante del tema que había propuesto en un principio, ¿qué más da?, si es para adoctrinarnos, con tu correcta visión del mundo, todo será bienvenido.

Desde luego me he sentido halagado, con eso de musculitos de gimnasio y gimnastas, son cosas que realmente agradan cuando te las dicen, vamos.

También he visto que me has tomado en serio, lo cúal, nunca me había pasado, he llegado a llorar de la emoción y todo...

Por último tengo que decirte que me has convencido, ¡CUAN EQUIVOCADO ESTABA!!!!!!
Cual San Pablo derribado del caballo por rayo divino, me has iluminado con tu verdad reveladora, Oh gracias maestro de maestros, a partir de ahora me apartaré de los caminos de las sombras, y siguiendo tus sabias enseñanzas me encaminaré por el camino de la verdadera escalada, aquella que tu predicas.
Profundamente arrepentido de mi anterior vida pecaminosa, quemaré mis pies de gato y las cintas expres, así como el gri-gri y demás inventos demoniacos y malévolos, me compraré (¿es posible comprar según tus enseñanzas o he de fabricarlos con mis manos y los productos de mi huerta ecológica que plantaré en las macetas de mi casa?) unos pantalones bávaros, unas botas de cuero y un sombrero tirolés con pluma enzarzada.
Mi siguiente misión en la vida, aparte de dejar mi trabajo actual, engañoso espejismo en pos del vil dinero al que nos avoca nuestro equivocado afán de conseguir cosas materiales e irme a vivir a la montaña, viviendo tranquilamente una vida montaraz, cazando osos y recolectando frutos silvestres, será equipar una vía a ti dedicada, mister x.
Pero bueno, en realidad esa vía ya está equipada según tu ética, es decir, la única ética verdadera, se trata de una pared que he visto ayer en Cobas, de unos 15 metros de alto ligeramente desplomada, y no le he ni puesto chapas, ni quitado las enredaderas, ni tirado las piedras que caen, por no hacer no he hecho nada, pero siguiendo tú doctrina, Oh maestro, esperando está a que por ella subas y nos ilumines a todos predicando con el ejemplo.

Un saludo de tú mas ferviente admirador, y nuevo adepto.

Ah, en cuanto a las palabras impías del fran o del fouler y los demás, ¿qué crees, oh maestro, que debo hacer al respecto?

a- ¿he de matarlos por semejantes blasfemias?
b- ¿intentar que adjuren de su ideología pagana mediante la tortura?
c- ¿quemarlos en una pira con las presas nuevas que habíamos comprado para el rocata?

Por favor, maestro, no tardes en responder, estoy como perdido desde el viernes, sin leer nada por ti escrito.
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Re: EL RINCON POLÉMICO, PESCADORES EN LAS VIAS

Mensaje  Penín el Lun Abr 19, 2010 8:21 pm

Quérovos meus, os amo, I love you, y lo que me he reido que, eso no me lo quita a mi nadie, sois unos cachondos .....sois la ostia os lo habrán dicho por la calle ya a todos sois los mejoresssss affraid
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me alegro

Mensaje  el musul el Mar Abr 20, 2010 8:44 pm

Nosotros tambien te queremos mucho, chiquitín.
Pues me alegro mucho de que lo hayas pasado tan bien a nuestra costa, y de verte auque solo sea virtualmente por el foro. alien Wink
Yo por mi parte ya estoy pensando en alguna polemiquilla más, Twisted Evil , pero para la próxima te vas a tener que mojar, eh??
Bueno, ahora me voy a currar que aún me queda mucho que hacer... Sleep
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Re: EL RINCON POLÉMICO, PESCADORES EN LAS VIAS

Mensaje  jose el canario el Jue Mayo 06, 2010 6:18 am

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